Gamze Anne'nin Umudu İlik Nakli



Ben bir çığlık attım, sesimi duyan oldu duyanlar oldu. Nasıl teşekkür etsem, nasıl haklarını ödesem bilinmez. Evladım için insanlarında yüreği yanmış belli. Bana umut olmak isteyenlerin sesini duydular köşe yazarlarımız ve Okan bey. Dün aramak istedim Okan Bey’in programını düşer mi bilemedim. Üçüncü arayışımda düştü açan kişiye benim GAMZE ANNE dedim lütfen beni görüştürün. Haykırışımı anlatmaya başlamışlardı. Beni de dinlediler yalvarırım oğlum için dedim.
Oğlum, oğlum, canım oğlumun yanına gitmek için donör olun bana dedim. Yurt dışında tanıdıklarınız varsa benim için ulaşın dedim. Dedim demesine ama geriye dönüş yapar mı insanlarımız gidip bir tüp kan verirler mi acaba. Veren muhakkak olur, ama daha çok kişi lazım.
Gitsem yetmiş milyonun ellerini ayaklarını öpsem yalvarsam ne olur bir tüp kan sadece diye…
İnanın canınız yanmıyo ilik alınırken o kadar basit ki yeter ki tutsun. Bana kaç kere yaptılar. Oğlum için yapın bunu. Daha 3 yaşına girecek bir evlat için yapın.
Yavrunuzu öpüp okşarken ben geleyim aklınıza, Atakan gelsin aklınıza. O zaman vakit ayırıp eminim bir tüp kan vermeye kesin gidiceksiniz.
Ümitliyim bu iş olacak diye, elimden tutanların gücü bana bu duyguyu yaşatan.
Başta :
Allahım bana en büyük gücü veren yanımda olduğunu hissettiren,
Oğlum Atakan,
Ailem,
Okan Bayülgen,
Tüm destekçiler ve anneler…
Hepinizden ALLAH RAZI OLSUN.
Bu satırları yazan GAMZE hanım henüz genç bir anne…
3 yaşında bir oğlu var ve kendisine lösemi teşhisi konuldu. Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Onkoloji Bölümünde yatıyor.
İlik nakli bekliyor. Bugün kemoterapiye başlanmış.
Bu sebeple sürekli A rh + kan grubu Trombosit bağışına ihtiyacı var.
İlik nakli için ise kan grubunun uymasına gerek yok.
Gamze için bir blog açıldı bütün güncel bilgiler burada, ilik donörü olabilmek için, kan bağışında bulunabilmek için gerekli tüm bilgiler bu blog sayfasında mevcut: http://gamzeakbas.blogspot.com/
Kendisine pozitif, samimi ve iyileşeceğine inandığınızı yazmak isterseniz: gamzeakbasicin@gmail.com Buraya atılan mailleri kendisi bizzat okuyor
Gamzenin kişisel blog sayfasına buradan ulaşabilir, yazdığı birbirinden güzel yazıları okuyabilirsiniz. http://atakan310309.wordpress.com/
Gamze ile ilgili tüm bilgi, ihtiyaç ve gelişmeleri bu adresten http://gamzeakbas.blogspot.com/ takip edebilirsiniz.


ADRES: Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi-İZMİR. Oda numarası 4865 Hematoloji Servisi, Onkoloji 1. kat

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HAP BİLGİLER