(Kısmen daha sağlıklı olduğu günlerden...)





Babanneme gittim; gördüm, geldim. Benim yanında olduğumda sanki daha çabuk toparladı kendini bana mı öyle geldi yoksa.Belki de o da beni onu benim gibi sevdiğimden  olsa gerek beni görünce mutluluk direncini artırdı. Şimdilerde iyi haberlerini alıyorum umarım  böyle de devam eder Son nefesini verene kadar acı çekmesin istiyorum onun; yokluğuna da katlanırım belki ama acı çekmesine hayır

Ve ben yine faranjit oldum boğazım öyle kötü ki aldığım ilaç da işe yaramadı bugün nöbetçi olduğumdan dr.a da görünemedim.sanırım antibiyotik almadan yine geçmeyecek bu meret

Güzel haber; sevgili arkadaşım Gül çok sevdiği evine ve şehrine geri dönüş yapıyor .Bu güller onun için...

Yorumlar

Sinopee dedi ki…
Çok geçmiş olsun Canım. Acil şifalar versin. güller için tşk ederim cnm.
hulyaca dedi ki…
rica ederim ne demek :) güle gül gerek

Bu blogdaki popüler yayınlar

HAP BİLGİLER