YAĞMUR

Beklenen yağmurlar küçük şehrimize de  arz ı endam eyledii, artık vaktidir sonbahar yağmurlarının, ahh bir de İstanbul rüzgarı gibi esse bu minik şehirde de rüzgarlar :(
Blog yazmak esasında ben gibi bi tembel ruh için ne mümkün ama okuduğum blogculara ayıp olmasın diye başlamıştım,.Hep bana hep bana olmaz dedim ben de bişeyler paylaşmaya çalışayım derdindeyim
Çooook düşünceliyim değil mi :))

Bundan 2 hafta önce yapmış olduğum Espark ziyaretinde Deıchman a uğradım. Broşürüne bakmıştım ilgimi çeken ayakkabılar vardı. Nihayetinde  2 çift  ayakkabıyı çok kısa sürede beğenip aldım. Şaşırdım kendime ..!
Ama çok rahatlar ve ilk defa aldığım ayakkabılar ayağımda sorun yaratmadı.Kalıpları harikaymış, bugüne kadr neden denememişim sanki :(

Bahsi geçenler aşağıda efendim;






Bunu da istiyorum en kısa sürede...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HAP BİLGİLER