Yeme-İçme Durumum

Kendi çapımda ve kendi bilgi-birikimlerimle diyete başladım.Bakalım haziran sonuna kadar durum ne olacak.Ama tabi istikrar olursa sonuç müspet olacaktır. 5-6 yıl önce   diyetisyene gitmiştim. O vakitler kilo sadece 62.5 idi. Oysa şimdi olmuş 80 öyle sinsi sinsi  ilerlemiş ki adeta sanki benim hiç dahlim olmamış. O diyetisyen  maceram 2 kez ile sınırlı olmasına rağmen sonuç istediğimden de iyi olmuş ben 3 ayda 10 kilo vermiştim ve aç kalmadan olmuştu bu. Spor bunda en büyük etkiydi diye düşünüyorum .
Yediklerimi not ediyordum o zamanlar.
Şimdi ben tekrar not etmeye başladım yediklerimi ama artık buradan devam edeceğim.

Dün akşam 18.01.2013
 7-8 kaşık y.fasulye
1 kase yoğurt

1dilim ekmek
ara 1 meyveli yoğurt 2-3 diyet bisküvi

SABAH
2 Galeta
1 meyveli yoğurt
1 şekersiz kahve

ÖGLEN
2 dilim k.ekmeği
1 parça peynir
yumurta
ve zeytin ( kahvaltı yaptık say  :)

AKŞAM
Meyveli yoğurt ve Diyet bisküvi

Son durumum budur efendim...

Yorumlar

Sinopee dedi ki…
Hadi Bakalım hep beraber bu durumu kontrol edeceğiz:)
Bende en fazla 8kilo vermeml azım yaza kadar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HAP BİLGİLER