TATLIM TATLIM


Sevgili günlük; benden sana bi tatlı tarifi; çok nadir yaparım malum pasta tatlı  işlerini ,son 1 ayda 3 kere bu tatlıyı çeşitli misafirlerime ikram edince  buraya da yazayım da nadir anılardan olsun :))
Bir zamanların klasik tatlısı TİRAMİSU karşınızda. Evimin büyük erkeği de tatlı yemekten pek hoşlanmamasına rağmen bunu bayılarak yedi ve ben bayağı sevindirik oldum hani :))

Tarifin orjinali şurdatık tıkp
Ben tarifde şekerin miktarını biraz azalttım  ve kahveyi yoğunlaştırdım  belki bundan kaynaklı beğeni topladı.



fotograflarda yenmeye başlanmış hali var ikramın artık kusuru bakmayıverin :) sohbet şahane, yemesi şahane!

Yorumlar

Sinopee dedi ki…
Evet ben test ettim onayladım gerçekten güzel olmuştu
Ellerine sağlık Arkadaşım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

HAP BİLGİLER